איך הבונסאי של משתלת צמחמד נארז ומגיע עד אליכם

זהו מאמר על צורת האריזה של הצמחמדים שלנו, אם אתם רוצים לקצר עניינים הנה סרטון קצר שמראה בדיוק איך הצמחמד נארז ומשולח אליכם עד הבית: 

לפני שנים כשהקמנו את משתלת צמחמד לבונסאי ועצים מעוצבים במושב יתד בעוטף עזה, בו גם אנחנו מתגוררים היה לנו חלום למלא את הארץ מצפון עד דרום בבונסאי שלנו.
לשם כך ראינו שאנחנו חייבים לפתור כמה בעיות מהותיות והעיקרית ביניהן היתה:

איך שולחים עציץ כזה יוקרתי מהעוטף בצורה בטוחה שיגיע בשלמותו אליכם?

אז כדי לפתור את זה יצרנו קשר עם כל חברת אריזה בארץ עד שהגענו לאחת החברות הגדולות בישראל. אחרי שעות של התייעצות ותכנון מדויק בו בחנו יחד עם החברה כל פרמטר, עיצבנו לבסוף את הקופסה המאובטחת של צמחמד.
הקופסה עשויה מקרטון כפול וקשיח, ייצרנו גדלים שונים כדי שכל צמחמד יכנס לאריזה ללא סכנה שיתהפך או שלא יהיה לו מקום. בנוסף רצינו שכל מי שיסתכל על הקופסה (שליח, נהג או אתם) ידעו מיד שיש לנהוג בזהירות עם הקופסה ולכן במבט מהיר עליה ישר מבינים שבפנים יש צמח חי בזכות ההדפס על כל אחת מהדפנות.

כמובן עם קופסה קשיחה ומאובטחת כזו חייב להיות גם סרט דביק חזק באותה מידה שלא יפתח בדרכו אליכם ולכן גם פה יצאנו למסע ודיברנו עם כל חברת דבקים וסרטים דביקים בארץ, עשינו ניסיונות ובדיקות ולבסוף מצאנו את אחד הסרטים הדביקים החזקים ביותר שקיימים וגם עליו הדפסנו אזהרה שאומרת לנהוג בזהירות עם החבילה.

בתהליך האריזה עצמו אנחנו משתמשים בניילון נצמד כדי שהאדמה תישאר קבועה והדוקה בזמן המסע אליכם, אנחנו עוטפים את העציץ בפצפצים כמרכיב נוסף או בקרטון תמיכה שיגן על הצמחד ולבסוף עוטפים את העלים עם צלופן יפה וחגיגי שגם שומר על העלים.

יכול להיות שזה יראה לכם תמוה למה אנחנו כותבים מאמר שלם על אריזות וסרטים דביקים, והאמת היא שנכון זה קצת מוזר 🙂 אבל היה חשוב לנו לספר לכם ולהדגיש כמה מחשבה ותשומת לב נכנסה לאריזה כך שגם תהיה מאובטחת וגם חגיגית. 

חשוב לנו שהצמחמד יגיע אליכם כמו שהוא יצא מהמשתלה ולשם כך השקענו בכל פרט כולל במשלוחים עצמם שמגיעים לכל הארץ.

לשיתוף המאמר:

פייסבוק
ווטסאפ
אימייל